mail_outline
Užsakymą apmokėti galite atsiimdami siuntą LP EXPRESS paštomate!

shopping_cart0 Krepšelis

Silverija.lt

D.U.K.


1. Kaip galiu užsakyti prekes, jeigu elektroninėje parduotuvėje užsakyti nemoku?

Prekes galite užsakyti užpildę užklausimo formą puslapyje Kontaktai arba asmeninę žinutė Facebook puslapyje. Užsakant turite nurodyti prekės kodą bei pasirinktą pristatymo būdą. Mes suformuosime ir Jums atsiųsime sąskaitą faktūrą, kurią galėsite apmokėti bankiniu pavedimu arba atsiimant užsakymą LP Express paštomate.

2. Ar galima prekes atsiimti asmeniškai?

Fizinės parduotuvės mes neturime, tačiau prekių užsakymus atsiimti galima mūsų biure, adresu Turistų g. 37, Lazdijuose. Prekes atsiėmimui būtina rezervuoti, tai padaryti galima elektroninėje parduotuvėje, telefonu +37061364606 arba asmenine žinute Facebook puslapyje.

3. Per kiek laiko gausiu užsakytas prekes?

Prekes išsiunčiame tą pačią arba kitą darbo dieną. Pas Jus jos turėtų atkeliauti per 2-4 darbo dienas.  

4. Ar galimas apmokėjimas gavus prekes?

Perkant Silverija.lt parduotuvėje yra galimybės apmokėti atsiimant prekes LP EXPESS paštomate. 

5. Per kiek laiko galima grąžinti netikusią prekę?

Netikusi prekė gali būti grąžinta per 14 kalendorinių dienų. Ji turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos ir grąžinama originalioje pakuotėje. Visą informaciją apie prekių grąžinimą rasite čia.

 

Užsiprenumeruodami, sutinkate gauti naujienlaiškius iš mūsų