Prekių grąžinimo sąlygos

KOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

1. Pirkėjas turi teisę per 14 darbo dienų nuo prekės (-ių) pristatymo arba atsiėmimo dienos grąžinti netikusią (-ias) kokybišką (-as) prekę (-es). Prekė turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.

2. Grąžinamos prekės turi būti siunčiamos pardavėjui:

2.1. į LP EXPRESS paštomatą – Norfa Lazdijai, Dzūkų g. 3 paštomatas;

2.2. į OMNIVA paštomatą – Lazdijų AIBĖ paštomatas;

2.3. į DPD paštomatą – Vilniaus g. Maxima paštomatas, Vilniaus g. 13, Lazdijai.

3. Grąžinant prekę, turi būti užpildyta Prekių grąžinimo forma. Pirkėjai, pasirinkę apmokėjimą prekių atsiėmimo metu  LP EXPRESS paštomatuose ar kurjeriui, Prekių grąžinimo formos komentarų lange privalo nurodyti savo banko sąskaitos numerį. 

4. Pirkėjui tenka prekės (-ių) grąžinimo išlaidos (pagal Civilinio kodekso 6.228-11 str. 6 p.).

5. LP Express taikomas komisinis mokestis, kurį pirkėjas sumoka už atsiskaitymą banko kortele LP EXPRESS paštomate ar kurjeriui (ir kuris įskaičiuojamas į bendrą pirkimo kainą) yra negrąžinamas.

6. Pinigai už prekę (-es) grąžinami banko pavedimu į pirkėjo banko sąskaitą gavus grąžinamą prekę (-es). 

7. Taip pat suteikiama galimybė pasikeisti prekę: jei ji brangesnė už buvusią – pirkėjas turės primokėti papildomai; jei pigesnė – grąžinamas kainų skirtumas. Siuntimo bei grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas.

8. Silverija.lt turi teisę atsisakyti priimti pirkėjo grąžinamą (-as) prekę (-es), jei buvo nesilaikoma prekės (-ių) grąžinimo sąlygų.

SVARBU! Jeigu pirkėjas pageidauja, jam elektroniniu paštu atsiunčiamas siuntos lipdukas, kuris turi būti užklijuojamas ant grąžinamos siuntos. Siuntos lipduką galima atsispausdinti ir paštomate, pasirinkus „Siuntimo“  paslaugą. Silverija.lt sumokėtas grąžinamos prekės siuntimo mokestis - 2,29 Eur - išskaičiuojamas iš pirkėjui grąžintinos sumos.

NEKOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

1.   Brokuotas ar nekokybiškas prekes pirkėjas turi teisę grąžinti per 14 dienų nuo prekės gavimo datos.

2. Grąžinamos prekės turi būti siunčiamos pardavėjui:

2.1. į LP EXPRESS paštomatą – Norfa Lazdijai, Dzūkų g. 3 paštomatas;

2.2. į OMNIVA paštomatą – Lazdijų AIBĖ paštomatas;

2.3. į DPD paštomatą – Vilniaus g. Maxima paštomatas, Vilniaus g. 13, Lazdijai.

3. Grąžinant prekę, turi būti užpildyta Prekių grąžinimo forma. Pirkėjai, pasirinkę apmokėjimą prekių atsiėmimo metu  LP EXPRESS paštomatuose ar kurjeriui, Prekių grąžinimo formos komentarų lange privalo nurodyti savo banko sąskaitos numerį. 

4. Grąžinama visa suma, kurią pirkėjas sumokėjo už prekę ir padengiamos siuntimo bei grąžinimo išlaidos. Grąžinant brokuotą ar nekokybišką prekę, išsiuntus siuntinį pirkėjas turėtų atsiųsti siuntos kvito nuotrauką, kad pagrįstų grąžinimo išlaidų sumą. Jeigu pirkėjas pageidauja, jam elektroniniu paštu atsiunčiamas siuntos lipdukas, kuris turi būti užklijuojamas ant grąžinamos siuntos. Siuntos lipduką galima atsispausdinti ir paštomate, pasirinkus „Siuntimo“  paslaugą.

5. Pinigai už prekę (-es) grąžinami banko pavedimu į Kliento banko sąskaitą gavus grąžinamą prekę (-es).