Dažniausiai užduodami klausimai

  • 1. Ar galima apmokėti gavus prekes?

    Silverija.lt parduotuvėje užsakant prekes yra galimybė pasirinkti apmokėjimą per Lietuvos paštą. Pasirinkę šį mokėjimo būdą, galite sumokėti prekes Jums atnešusiam paštininkui arba nuvykę į pašto skyrių, kuriame yra Jūsų siuntinys. Už šią paslaugą Lietuvos paštas ima 1,50 Eur mokestį. Šis mokestis įskaičiuojamas į užsakymo kainą.

    2. Ar galiu prekę užsakyti telefonu, nes elektroninėje parduotuvėje užsakyti nemoku?

    Taip, prekes galite užsakyti telefonu ar mūsų Facebook puslapyje. Užsakant turėsite nurodyti prekės kodą bei pasirinktą pristatymo būdą. Mes suformuosime ir Jums atsiųsime sąskaitą faktūrą, kurią galėsite apmokėti Perlas teminale arba atsiimdami prekes pašte.

    3. Per kiek laiko gausiu užsakytas prekes?

    Prekes išsiunčiame tą pačią arba kitą darbo dieną. Pas Jus jos turėtų atkeliauti per 5-7 darbo dienas.  

    4. Per kiek laiko galima grąžinti netikusią prekę?

    Netikusi prekė gali būti grąžinta per 14 kalendorinių dienų. Ji turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos ir grąžinama originalioje pakuotėje.  

    5. Ar galima prekes atsiimti asmeniškai?

    Apgailestaujame, Silverija.lt yra internetinė parduotuvė. Fizinės parduotuvės mes neturime.

    Pirkimo instrukcija